dinsdag 16 april 2013

Saar & Mel - Trash The Bride 3

Sarhea Barten wil dat ik haar leven als Lyme patiënte vastleg, alle ups en ook de downs... dit is het 3e blog n.a.v. haar wens om "nog één keer mijn trouwjurk(en) aan te hebben en er mee op de foto te gaan."

Saar wordt in d'r jurk gehesen



Mooi haar door Tella
Onze prinses - zonder zuurstof!

Sweet, crazy Jessica ♥






Teugje broodnodige zuurstof

Na afloop: moe...
Lieve Saar, het was geweldig om je weer te zien. En in die bruidsjurken... ♥ Hou vol lieverd! Die stomme Lyme moet toch een keer verslagen kunnen worden?!?

Ik hoop je snel weer te kunnen komen opzoeken...wie maakt dit mede mogelijk???
Fotografie is nog steeds therapie. En u kunt ons daarbij helpen door een kleine bijdrage te storten via:

Paypal, betalingen naar info@mery.nl o.v.v. "Saar" of stort uw bijdrage op bankrekening nummer 607286849 t.n.v. Artstudio23. Bij vragen: mail! Ik ga zorgen dat al het geld wat er binnenkomt gebruikt wordt om Saar te steunen. Met 25 donaties van 10 euro kan ik weer een dag met mijn camera bij haar zijn!

Vanuit het buitenland: IBAN: NL41ABNA0607286849 en BIC: ABNANL2A

Heel hartelijk bedankt, ook namens Saar & familie!

p.s. Saar wil ook Elles Veltman bedanken (mede-PUUR. moeder) voor het door haar e.v.a. verstuurde hartverwarmende pakket wat afgelopen zaterdag voor het hele gezin, en precies op de 30e verjaardag van Maikel, arriveerde. We love you Elles!! ♥ ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten